Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Source 5355 z monkiem [Pro4never]
#11
Ja takze mialem innego wampa i to starszego i moze to byl winowajca errorow. Instaluje tego twojego z linka i zaraz dam znac. Wink

@/ edit

Dobra zainstalowalem i na poczatk zegarek jest w 1/3 czerwony reszta biala. Gdy klikam phpmyadmin to znow ten sam error.
Odpowiedz
#12
jeśli nie masz całego białego to znaczy że masz porty zajęte któreś moge ci to obczaić na tv ale napisz na gg to sie zgadamy Smile
[Obrazek: 77014217][Obrazek: 77021918]






Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Klawiszologik
#13
Excusem ua xD LOLS aczkolwiek moge sie poznać Big Grin
[Obrazek: 77014217][Obrazek: 77021918]






Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Klawiszologik
#14
Dobra dziekuje, problem rozwiazany dzieki pawlixowi ;D Wielkie dzieki ciapson ;D

Teraz pojawil sie drugi problem :/ Kiedy wlaczam juz clienta (conquerloader) loguje sie na jakiekolwiek passy (bo konto i tak sie stworzy) to ciagle jest tylko pasek : Loading into account server. :/ I tak na kazdych passach. Nawet po zrobieniu konta w tabeli w navicacie, tez nie dziala. Nawet jak po tym wszystkim zablokowalem ten proces samoczynnego tworzenia sie konta, i logowalem sie na konto z navicata, tez nie. Nawet jak wpisze bledne passy to tez ciagle to samo :/
Odpowiedz
#15
Jakie ip dałeś? to z neo czy moze 127.0.0.1 czy z hamachi?
[Obrazek: 77014217][Obrazek: 77021918]






Odpowiedz
#16
Ok all juz dziala, ale jak to jest teraz z dodawaniem npc?
Odpowiedz
#17
Zgłaszam problem z Clientem uszkodzony .Nie da się pobrać.
[Obrazek: 20149200.jpg]
Odpowiedz
#18
Zobacz na elitepvpers.de .
Odpowiedz
#19
Mam Problem jak kolega wyżej. Kiedy wlaczam juz clienta (conquerloader) loguje sie na jakiekolwiek passy (bo konto i tak sie stworzy) to ciagle jest tylko pasek : Loading into account server. :/ I tak na każdych passach.
[Obrazek: 20149200.jpg]
Odpowiedz
#20
Zrób jeszcze raz wszystko od początku... Bo działa na 100% jak postępujesz według tego co pawlix naskrobał Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Bug redux source koder poszukiwany jest PanPacior 9 3,274 12-04-2015, 21:20
Ostatni post: PanPacior
  source 5065 IwillHACKyou 1 2,135 23-04-2014, 16:05
Ostatni post: backman
  Poradnik jak postawić server 5165 source by zeko and koloros! pawlix 1 4,822 04-02-2011, 11:59
Ostatni post: wu-tang clan

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości