Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Screen'y Problem
#1
Witam postanowilem wrocic do conquera po dlugiej przerwie i mam pewien problem http://imageshack.us/photo/my-images/208/5903543.jpg/ . Wie ktos moze jak to naprawic aby wszystko bylo na miejscu ??
Odpowiedz
#2
ło kurde Big Grin pierwszy raz takie coś widzę. Tak za każdym razem jak logujesz się i na wszystkie konta ?
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
Odpowiedz
#3
Pobaw się rozdzielczością conquera/komputera. Moim zdaniem wszystko powinno wrócić na miejsce przy pierwszej lepszej zmianie.
Odpowiedz
#4
Jak dobrze pamiętam to zmiana wielkości czcionki powodowała podobny efekt, jeżeli masz inny rozmiar niż standardowy zmień go. Możesz wykonać reinstal z nowej instalki, cq nie łapie starych patchy i mogło się niepoprawnie updatnąć.
The End
Server: Classic >> Royalty_eu
Postać:Pure water 140 level Prince
Hp:45351
M-Attack:23071
Defense:13292

Itemy:
Super +12 -7% perm6 2Stg 246hp robe 140lvl +Super +8 -7% perm6 2Stg 254hp robe
Super +12 -7% perm6 2Stg 253hp bag 136lvl 19k/58k
Super +12 -7% perm6 2Spg 250hp mana bs 139lvl
Super +12 -7%  perm6 2Stg 242hp Cap 140lvl + Super +8 -7% 2Stg 241hp Cap
Super +7 -7% 2Stg 241hp Boots 129lvl Perm soul 124lvl
Super +7 -7% perm4 1Stg 1Spg 252hp brac 127lvl
Super +8 -1% Crop (bound)

Steed +12 Blazehoof
GreenEyedBeast/RoaringChow/WinebibberPanda -1%
Pan -1%
MiraculousGourd -1%
Name Character : Bez!o : BP 325
Gulid: -Tro|o|o|o|o|o Gulid Leader
Odpowiedz
#5
Rozdzielczoscia juz sie bawilem i nie pomoglo , tak mam to na kazdej postaci a takze robilem juz reinstal cq ;/
Odpowiedz
#6
O kurcze jakie jajaBig Grin przeinstaluj conquera
PAMIĘTNE CZASY CONQUERA 2005-2008Heart

[Obrazek: 91fc2a8184c6.gif]
Odpowiedz
#7
a ściągałeś nowego clinenta czy na dziko paczowałaś tego starego?
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
Odpowiedz
#8
Nowego pobralem i dalej to samo
Odpowiedz
#9
To moze zainstaluj na innym dysku
PAMIĘTNE CZASY CONQUERA 2005-2008Heart

[Obrazek: 91fc2a8184c6.gif]
Odpowiedz
#10
Ja na stacjonarnym kompie mialem to samo, nie mogle klikanc na trade itd bo ikonki na siebie zachodzily... naprawde tez wszsytkiego probowalem, az sie przyzwyczailem;P Dopiero jak kupilem laptopa pare lat temu to interfejs zaczal wygladac normalnie Wink
Element=Light
130-130-140 water-warrior-pirat

POMOGŁEM TO DAJ REPUTACJE Big Grin
+8 czapa 2SDG
+6 neck 2SDG -1 dmg
+8 Rapier 2SDG -3 dmg
+8 Pistol 2SDG
+6 armor 2SDG -3 dmg
+6 Tower 2SGG -1 dmg
+5 fan 2STG -1 dmg
+5 kucyk
+6 buty 2SDG -1 dmg
+6 ring 2SDG -1 dmg
Mirac..Gourd ;D

[Obrazek: sygnaturagraffitigirldl.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości