Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba
#1
Lightbulb 
Na podstawie Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., publikator: Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631 oświadczam, że wszelkie prawa do publikowanych przezemnie materiałów należą wyłącznie do mnie i niniejszym nie udzielam zgody na wykorzystywanie moich materiałów do jakichkolwiek celów bez mojej zgody.

Wiec bardzo proszę o usuniecie wszystkich moich postów.
Odpowiedz
#2
Tutaj nie ma twoich prywatnych materiałów ktore sa twoją własnością.
Jest to forum publiczne na którym nie publikujemy prywatnych materiałów.
Pisząc na forum zgadzasz się na jego regulamin, do którego musisz się przystosować.
Jeśli uważasz że forum działa na Twoją szkodę, masz prawo zgłosić to stosownym instytucjom.
[Obrazek: 6891857435.png]
Odpowiedz
#3
Wszystkie posty sa moja wlasnoscia nie forum i ja powinienen moc je w kazdej chwili usunac.. Wink
I jeszcze jedno co do Regulaminu: 7. Wszelkie poradniki, tematy nie mogą być użyte bez zgody autora i administracji poprzez inne konkurencyjne forum. Wszelkie kopiowanie zawartości strony zostanie zgłoszone jako naruszenie mienia do wyższych instancji prawnych. wiec ja nie wyrazam zgody na wykorzystanie moich tematow i poradnikow ani postow poniewaz jestem ich autorem.
Jezeli tego nie zrobisz to bedzie to naruszenie autorskich praw osobistych i majątkowych ktore podlega odpowiedzialności karnej, Art. 115 i Art. 116 UoPAiPP.

Na dodatek nie masz mozliwosci aby zabronic mi usuniecia konta tutaj, poprostu musisz to zrobic Wink
Odpowiedz
#4
I tak Ci niedługo przejdzie Big Grin
Odpowiedz
#5
i jeszcze ustawy o ochronie danych osobowych i art.32 Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą,
Odpowiedz
#6
Lightbulb 
Jesteś "mądrzejszy" niż myślałem . Potwierdzając regulamin forum przy rejestracji zgadzasz się na warunki, można powiedzieć zawierasz umowę. Posty są twoją własnością piszesz? Fajnie, co ćpałeś? Cool

Tak jak postać którą grasz w Conquera jest tylko "dzierżawiona" od właściciela (TQ), tak i tu, twoje posty są własnością forum.


" wiec ja nie wyrazam zgody na wykorzystanie moich tematow i poradnikow ani postow poniewaz jestem ich autorem."

Trzeba było pomyśleć zanim je opublikowałeś. Myślisz że przeczytasz KK, i od razu możesz szastać artykułami i paragrafami?
Odpowiedz
#7
No i jestes w bledzie i wiez sie najlepiej nie udzielaj
Odpowiedz
#8
Lightbulb 
(16-08-2013, 17:32)Patryk napisał(a): No i jestes w bledzie i wiez sie najlepiej nie udzielaj

Jesteśmy na forum publicznym, na którym może się udzielać każdy kto nie ma bana/zbyt dużej ilości ostrzeżeń
Odpowiedz
#9
ojejku to sie udzielaj ale sensownie
Odpowiedz
#10
Tak samo jak ja na starym forum w 2009 xD
[Obrazek: 53822247]
Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Glover


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości