Hosting zapewnia KYLOS http://serwertruck.eu

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycja
#1
Siemka wam ;d Chcialbym wam zaproponowac zeby wbic na jakis privWink i kazdy polak tam wbil ;d xD wiec ????
Odpowiedz
#2
yyyyy wydaje mi się że było wiele takich tematów a dwa mógłbyś się chociaż wysilić i napisać porządny temat i coś sensownego a nie zaśmiecać forum ;/
Elements/Light
130-130-124 Wat-Wat-Wat

+5 [S]StarTower 2soc RGG
+5 [S]HeavenFun 2soc RTG
+5 [S]Cap 1soc SPG
+5 [S]Bracelet 1soc SPG
+5 [S]Bag 1soc SPG
+5 [S]BS 2soc SPG
+4 [E]Robe 1soc SPG
+5 [S]Boot 1soc SPG
+3 [E]Crop
Konik +4
WhiteElegance -1DMG

Big Grin
Odpowiedz
#3
Zaproponuj jakiś. Poza tym ciężko znaleźć server, który będzie odpowiadał wszystkim.
[Obrazek: nve4k6.jpg][Obrazek: 2ypj0cm.jpg]
Odpowiedz
#4
np ten http://www.forgotten-hero.com/index/register.html ???
ja juz sciagam nie wiem jak wy ;d Jak cos nick Avenia
Odpowiedz
#5
A mi się zdaje, że powinieneś zmienić nazwe tamatu. Pierwsze słowne ostrzeżenie.
Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Peter
#6
Dobra spoko .
i co nikt nie jest chetny
?????
Odpowiedz
#7
Jak chcesz grać z polakami to wbij tu http://elfra3na-co.com/co/
[Obrazek: uaacq]
Pure Ninja - Elements>Light
Odpowiedz
#8
koledzy pasowało by jakis dobtu server z PL.. ale jaki??? ;> gdzie nie wbije to góra 5 polaków... ;/ zaproponujcie cosSmile
Odpowiedz
#9
http://deadly-co.com/index.php ktos wczesniej zaproponowal ten server włąsnie z paroma kumplami zobaczymy jaki bedzieSmile ale mysle ze pogramy
Odpowiedz
#10
przejżyj najpierw:
http://deadly-co.com/donate.php
za donate garment +12 2x SDG
gold cup tak samo 140 lvl soule itp... nie dzieki
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości