Hosting zapewnia KYLOS http://serwertruck.eu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Profesje - Melee Water
#1
Melee Water

Jest to jedna z rzadziej spotykanych postaci w CO. Jest to jakby skrzyżowanie watera i warriora, czyli postać władająca dwuręczną bronią i używająca skilli watera. Aby uzyskać Melee Watera naszym 2nd rb musi być water tao, ale żeby uzyskać jakąś sensowną kombinację, trzeba zastosować jedną z poniższych opcji:

nin-war-wat - toxic fog, reflect, superman, stigma, rev i shield co daje dobrą postać do pvp. Przed wprowadzeniem pure skilli był to najczęściej spotykany Melee Water.
Ocena: 8/10

tro-war-wat - cyclone, reflact, stigma, rev i shield. Taki reborn był najpopularniejszy przed pojawieniem się ninjy. Taki Water na cyclone był prawie nie do złapania.
Ocena: 7/10

monk-war-wat - serenity, stigma, shield, rev. Mało ludzi docenia ten reborn, a może on dać doby efekt przy pvp z ninją, który na pewno się zdziwi, że jego tox jest nieskuteczny. Jednakże jest to słaba opcja w stosunku do innych rebornów z tego zestawienia
Ocena: 5/10

wat-wat-wat - azure shield, stigma, chain bolt, rev. Najbardziej defensywny Water, ale nie gorszy oczywiście od swoich poprzedników. Mając takiego reborna i będąc aktywnym w działaniach na GW, mamy nagrodę od GL'a na 100% (jeśli jest to porządny GL). A dając sobie przed walką azure shield, stigmę, shield, i star of accuracy, możemy nieźle uprzykrzyć życie innym graczom np. na arenie.
Ocena: 9/10


Zalety Melee Watera:
- przyzwoicie duży atak, dzięki dwuręcznej broni i ringowi
- duża magiczna obrone (dzięki eq na tao)
- możliwość znaczącej pomocy na GW - revowanie, stigma, azure shield (pure water)
- stosunkowo tanie eq (w porównaniu np. do trojana)
- oryginalność na serwerze.
- Tylko Water Tao może kupować sobie Wind Spell Scroll'i.
- jeśli dajemy z siebie wszystko i np. revniemy naszego full+12 GL'a podczas GW w Polu gdy obca guildia nawala nasz słup a do końca pozostało 5 minut, to raczej zostaniemy trochę docenieni. Co za tym idzie nie potrzebujemy minimum full+8 eq żeby zacząć być docenianym i zauważonym.
Wady Melee Watera:
-mała fizyczna obrona (eq na tao robi swoje)
-mało HP (w porównaniu do trojana)
-słabe ciosy zasięgowe i w dodatku tylko dla speara i wanda. Jest jeszcze Fire, ale żeby wykończyć wroga trzeba ewidentnie podejść blisko i zadać cios bronią bezpośrednio (melee atak).


Expienie:
Zrobienie wat-wat-wat było by bardzo czasochłonne gdybyśmy zaczynali grę waterem. Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie rozpocząć grę jako warrior (względnie ninja) i zrobienie war-war i dopiero na 2nd rb zmiana klasy na watera. Bijemy sobie spokojnie do 120-130 (ja polecam do 120, bo potem będziemy mogli siepać innych na Tournamentach w przedziale 120-130 a nie od razu 130+). Potem robimy reinkarnację w watera i mamy war-wat-wat. Dopijamy do 110, wskakuje nam poprzedni lvl, sprzed reinkarnacji i zaczynamy od nowa już jako pure wat (po drugiej reinkarnacji). Owszem, jest dość opornie expić pure, bo nie mamy już Supermana ani nic co daje jakiekolwiek bonusy przy zabijaniu mobów, ale o wiele lepiej jest expić mając do wbicia tylko 110, i już 2nd rb. A stosując się do mojej rady, otrzymujemy Pure Watera 130-130-120 i możemy dacz czadu na ElitePK i TeamPK w przedziale 120-130.


Punkty atrybutów:
Gdy już mamy 2nd rb i jesteśmy waterem (z rebornem takim jakim chcieliśmy mieć docelowo) mamy dwa sposoby na rozdanie punktów:
1. rozdajemy punkty normalnie, jak na Tao, i expimy bronią na 70lvl. Na 110lvl bierzemy promocję (i wszystkie skille watera) i restartujemy punkty (za pomocą DB), rozdając je tak abyśmy mogli nosić broń (o punktach niżej).
2. rozdajemy punkty tak aby expić bronią ponad 70lvl (czyli do 110). Po osiągnięciu 110 restartujemy punkty, rozdajemy na Tao, bierzemy promocje i skille, restartujemy znowu i rozdajemy na noszenie broni. W tym sposobie tracimy 2 DB'ki zamiast 1, ale jest on szybszy (szybciej expimy bronią na naszym aktualnym lvl'u).

Po restarnie na 110, gdy już mamy skille watera i chcemy rozdać punkty aby nosić broń, powinno to wyglądać tak:
Strenght: 176
Agility: 2
Spirit: 34
Vitality: reszta
Co do many to można różnie rozdać, w zależności czy ma się MiraculousGourd'a. Ale mając 34 punkty + Gourd mamy 1820 MP co w miarę wystarczającą ilość i nie cierpi przez to nasze HP z powodu małej ilości punktów atrybutów. Cała mana (z gourdem) starczy nam na revnięcie (bierze 1000 MP), stigme (400 MP) i sielda (400 MP). Zamiast shield (jeśli mamy Pure Watera) dajemy azure ahield (405 MP). Jak widać warto zainwestować w MiraculousGourd'a, ale mając 1020 MP, też da się w miarę sprawnie operować skillami. Fire (na fixed) bierze tylko 32 MP więc można dużo zap'ować. Ja cały czas jadę na 1020 MP bo się nie mogę dorobić Gourda i daję radę ze spokojem. Zwłaszcza że teraz poty się stakują i jak zabierzemy np. na CTF 100 mana potów to nie ma żadnego problemu z jej ilością.


EQ:
-Broń - Jako broń najlepiej wybrać speara, bo zadaje on aż 210% obrażeń, gdy wypada skill, a wypada on często. Skill atakuje tylko jedną osobę (chyba że nasze cele stoją w rzędzie, to dostaną wszyscy w linii prostej wypadnięcia skilla), więc w zgiełku koło słupa na GW, będziemy atakować praktycznie tylko 1 postać.
Ale zamiast speara możemy oczywiście używać innej broni np. wand, polaxe, longhammer.
Istniej jeszcze mega alternatywa. Melee Water z bladem. Ale to już dla prawdziwych "władców fast blade'a". Jest chyba już wogóle nie spotykany. Kiedyś baaardzo żadko. Jednym słowem - kozaki Big Grin
-Ring - Z racji tego, że spearem/wandem/polaxem/longhammerem uderzamy melee (czyli lewym przyciskiem myszy) warto mieć HeavyRinga, gdyż mimo że ma mnieszy atak niż AtackRing, posiada więcej Agility, co da nam większe szanse na trafienie naszego oponenta w walce. Jest to ważne bo lepiej zabić go na 3 hity w 3 uderzeniach niż na 2 hity w 6.
-Inne - cap, robe, neck, boots, talizmany, steed, croop, miraculousegourd, garment, weaponaccesory. Warto również zainwestować w to, żeby to eq było Enchamtowane (bo ilość HP dla Melee Watera jest znacząca) i Blessowane. Dlatego dodałem do tego także garment czy accesory, bo one też mogą mieć -1%dmg. Warto również dodać że jeśli myślimy o na prawdę dobrej postaci, najlepiej mieć full-7%dmg i 8 SuperTortoiseGemów (np. po 2 w cap, neck, robe, boots), gdyż razem da to -48%dmg, a CO ogranicza -dmg z Tortoisów do -50%dmg, więc nie opłaca się mieć powyżej 48, bo to nic nie da. Warto dodać że -%dmg z blessowania i z gemów sie nie sumuje i działa to zupełnie inaczej, ale w każdym razie jest to bardzo pomocne, gdy mamy słabą defensywę.

Walka:
Opiera się ona jedynie na tzw. "zap'ie" czyli atakowaniu przeciwnika za pomocą Fire, oraz doskakiwaniu do niego i zwykłego atakowania bronią. Trzeba nabrać w tym wprawy, ale gdy już zacznie nam to wychodzić, możemy powalić niejednego gracza. Można także używać skllli zasięgowych (gdy mamy speara lub wanda).


(:
Fallen Pure Melee Water
Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Kuki181993 , Hiszpan
#2
Ja zacząłem Monkiem i jak zrobie pierwszego reba na warriora to musze już expic wtedy Spear czy nie ? I jak rozdać staty po 1 rebie ?

PS: Czy trzeba sciagac eq po rebornie 1 i 2 ?
[Obrazek: 1379899_597077630352781_597714916_n.jpg]
[Obrazek: 2611045.gif]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Profesje - Podklasy Veritas 15 10,944 20-01-2016, 20:55
Ostatni post: rafal
  Profesje - Promocje Veritas 8 9,233 20-12-2015, 13:39
Ostatni post: DarkWarriorPL
  Profesje - Archer Veritas 58 26,020 06-10-2014, 08:20
Ostatni post: norbertms
  Profesje szymi 5 3,160 21-03-2014, 18:16
Ostatni post: szymi
  Profesje - Warrior Veritas 26 15,592 03-02-2014, 11:01
Ostatni post: norbertms
Lightbulb Profesje - Water Tao Veritas 3 7,110 12-09-2013, 16:03
Ostatni post: Perez
  Profesje - Monk Glover 11 10,374 10-04-2013, 19:46
Ostatni post: unsnix
  Profesje - Ninja Veritas 26 11,051 07-02-2013, 08:52
Ostatni post: jezyk
  Profesje - Trojan Veritas 12 8,457 01-06-2012, 18:47
Ostatni post: Bez!o
  Profesje - Fire Tao Veritas 2 6,958 21-02-2011, 22:41
Ostatni post: Cichorek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości