Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Postacie - Malphite, Shard of the Monolith
#1

Malphite, Shard of the Monolith


Malphite to postać, którą można zbudować pod AP lub pod tanka. Jego siła tkwi w jego skillach, a dzięki odpowiedniemu wyposażeniu może być także silnym tankiem, głównie dzięki jego szybkiej regeneracji. Posiada silne ulti podrzucające wrogów, dzięki temu, że działa na zasadzie teleportacji w dane miejsce, jest przydatne podczas gonienia uciekających przeciwników lub pomocy, kiedy ktoś goni naszego towarzysza. Malphite pod tanka będzie dobry, niezależnie od etapu rozgrywki. W przypadku buildu pod AP może być nam ciężko w późniejszej rozgrywce, z powodu słabego pancerza. Jak każdy tank po zakupie 2/3 itemów do pancerza możemy samemu tankować wieże, podczas gdy reszta teamu będzie ją niszczyć. Ze swoim ulti, jak i resztą skilli w trakcie walki także się przydaje, oczywiście bardziej jako postać wspomagająca team.

Statystyki


Obrażenia 56.3 (+3.375 / za level)
Punkty życia 423 (+82 / za level)
Punkty many 215 (+40 / za level)
Szybkość 310 (+0 / za level)
Pancerz 18 (+3.75 / za level)
Blokowanie Skilli 30 (+1.25 / za level)
Regeneracja życia 1.49 (+0.11 / za level)
Regeneracja many 1.28 (+0.11 / za level)

Proponowane Itemy


Klasyczna rozgrywka
Dominion
Doran's Shield Ruby Crystal
Ninja Tabi Berserker's Greaves
Sunfire Cape Odyn's Veil
Randuin's Omen Randuin's Omen
Frozen Heart Guardian Angel
Sunfire Cape Frozen Heart

Oczywiście jest to podstawowy build dla Malphite, który został stworzony dla początkujących graczy. W zależności od rozgrywki musimy czasem go zmienić i przystosować do naszych potrzeb i upodobań. Dla mnie najlepszą kombinacją jest: 1x Ninja Tabi, 1x Randuin's Omen, 1x Guardian Angel, 1x Frozen Heart, 1x Warmog's Armor i 1x Sunfire Cape.

Umiejętności


Seismic Shard - Zadaje obrażenia wycelowanemu przeciwnikowi, a nastepnie chwilowo go spowalnia.

Zadaje 70/120/170/220/270 magicznych obrażeń i zmniejsza o 14/17/20/23/26% szybkość przeciwnika na 4 sekundy.
Koszt: 70/75/80/85/90 Mana
Zasięg: 625
Brutal Strikes - Na chwilę zwiększa pancerz i obrażenia.

Passive: Malphite zadaje przeciwnikom znajdującym się w zasięgu 30/38/46/54/62% jego obrażeń.

Active: Pancerz i Obrażenia wzrastają o 20/25/30/35/40% na 6 sekund.

Koszt: 50/55/60/65/70 Mana
Zasięg: 400
Ground Slam - Malphite atakuje wrogów znajdujących się w pobliżu i zmniejsza ich szybkość ataku na 4 sekundy

Zadaje 60/100/140/180/220 obrażeń magicznych i zmniejsza szybkość ataku o 30/35/40/45/50% na 4 sekundy.

Koszt: 50/55/60/65/70 Mana
Zasięg: 400
Unstoppable Force - Malphite podrzuca przeciwników na danym obszarze, zadając im wysokie obrażenia.

Podrzucając przeciwnika zadaje mu 200/300/400 obrażeń magicznych, podrzucając go na czas 1,5 sekundy.

Koszt: 100 Mana
Zasięg: 1000
Granite Shield - Malphite dostaje aurę, która zmniejsza obrażenia o 10% jednocześnie go lecząc (działa jesli nie był atakowany przez 10 sekund).

Runy


Greater Quint of Insight +1.89 critical damage
Greater Mark of Insight +0.95 magic penetration
Greater Seal of Replenishment +0.41 mana regen / 5 sec.
Greater Glyph of Insight +0.57 magic penetration
Są to runy preferowane przeze mnie. Dlaczego akurat takie, choć podawane są inne? Używałem tych run nie tylko pod AP build, ale także pod tanka i sprawdzają się świetnie, pod ap dając większe obrażenia, a pod tanka balans między obroną, a atakiem.

Masteries


AP Masteries

Wskazówki


  • Nie używaj ulti na jednego przeciwnika, rób to jedynie w razie konieczności.
  • Nawet będąc tankiem znam swój umiar, bo i tak zawsze możesz paść
  • Jeśli grasz sam w lini, graj blisko wieży.

Filmik




[Obrazek: 53822247]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Postacie - Tryndamere, The Barbarian King Veritas 8 9,811 12-09-2014, 04:07
Ostatni post: Veritas
  Postacie - Fiddlesticks, The Harbinger of Doom Veritas 1 3,674 17-07-2012, 19:53
Ostatni post: Peter

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości