Hosting zapewnia KYLOS http://serwertruck.eu

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kopanie kilkoma charami bez haxów!!!
#1
Witam , dziś chciałbym się pochwalić swoimi osiągnięciami Big Grin , może to już było na forum może nie , po co sciągać multi clienta i się obawiac , czy dostanę tego bot jaila , czy nie ???

Dziś w prosty sposób , opiszę wam jak odpalić więcej niz 3 okienka w cq Smile. Dzisiaj testowałem . ( Jeszcze raz powtarzam , nie wiem czy to już było , i czy o tym wiecie Smile )

Krok 1 . Musimy mieć 2 użytkowników na komputerze np
Ja - Damian
I drugie konto - Bożena

Krok 2 . Odpalamy na tym pierwszym koncie 3 okienka . Ustawiamy naszych kopaczy Smile

Krok 3. Wchodzimy na drugie konto (Bożena) i odpalamy następnych kopaczy . W ten sposób mamy kilka charów z kilofami : )

W komentach piszcie czy wam też działa , i jak tam dropy Big Grin
.
Odpowiedz
#2
No to od razu mówię, że trzeba mieć mocnego kompa, bo przy kilku odpalonych kontach o wiele bardziej się męczy.
Odpowiedz
#3
po co? Jesli mozna uzyc mc? I zamiast dodaktowego uytkownika 2 cq wiecej?
Moj komp 2x2200 1 gb ram 256 mb karta graficzna odpalilem 15 cq ;p jak jeszcze sie bawilem w kopanie
Odpowiedz
#4
To ty chyba czytac nie umiesz ??? Nie widzisz , że pisze kopanie bez wspomagaczy typu mc itd??? A jak za ulti clienta chcesz dostać bot jaila to pozdro żal , czytaj ze zrozumieniem
.
Odpowiedz
#5
mc to nie bot czy hack i tego nie idzie wykryc przecięz to jedna literka w kodzie...
pozatym tq patrzy na ilośc kont z 1 ip twój sposób taki sam jak mój na to samo wychodzi z moim mniej zachodu

prościej ci napisze ja odpale na mc 6 cq ty odpalisz na 2 uzytkowników 6 cq TQ widzi to tak samo
Odpowiedz
#6
Bug 
Jeżeli patrzy na ilość kont to na mc dostaniesz bot jaila z tego rozumiem ;] , a na kontach to możesz powiedzieć że na drugim laptopie masz 3 chary i na swoim 3 ;] , bo mam stałe ip przez router ;]
.
Odpowiedz
#7
tak samo moge sie tłumaczyc przy mc ale nie da sie za mc dostac bj...
Odpowiedz
#8
(17-01-2012, 21:09)norbertms napisał(a): tak samo moge sie tłumaczyc przy mc ale nie da sie za mc dostac bj...

Da się ale muszą ci to jakoś udowodnić że go używasz :P
[Obrazek: sinxsygnature.jpg]
Odpowiedz
#9
LoL , haha nie mogę jak mc to jest hax , a za haxy bot jail leci :O , ty nie masz nic do gadania , dostajesz bot jail za haka i nie ma tłumaczenia ;O?
.
Odpowiedz
#10
No niewiem, bo jeśli włączysz 6 kont z jednego ip, to TQ może się doczepić i wpakować wszystkie chary do botjail'a, szczególnie, jeśli chary będą między sobą trade'ować Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości