Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DeadlyCO! WBIJAC!!
#1
Witajcie. Niedawno ruszyl nowy serwer CO!

Jest to DeadlyCO na patchu 5555! Gram już 5 dni, mam full eq i wiem troche o serwerze.
Mianowicie to bedzie pierwszy private server z PIRATE CLASS! Dzisiaj ma wyjsc patch z piratem. Druga sprawa to rzecz bardzo wazna. No więc odkąd wbilem te 5 dni temu nie dostalem zadnego kicka, frezza itd., serwer stoi już 5 dzien 24/7. Poki co gra 50 osób ale z tego co mi wiadomo serwer ruszyl 13 dni temu.


Dlaczego zachęcam do gry?

No wiec zalozylem polską gildie i chciałem ją rozkręcić tak aby rządziła serwerem Wink Mam nadzieje ze wbijecie, zrobicie to full +12 i pomożecie tłuc wszystkich dookoła Wink


Serwer rate:
Exp - sądze ze 20 bo lewel leci szybko (są też expoty x5, x10, x15EXP)
Drop - 20cps za kazdego potworka(+ wypadają paczki z cps MAX 60cp)
Skills - phoenixa wbilem w 10 minut ;p

No i oczywiscie serwer ze standardów Wink MAX +12, 2 sock, 2rb, 140lvl

NA START 10kCPS =]
No wiec wbijać! Moje info:
Nick: HollywisePL
Guild: PolskiRuchOporu

LINK DO STRONY:
DeadlyCO - Official Website

Odpowiedz
#2
taki fajny ten serv ?:>
Odpowiedz
#3
no serv boski wręcz tyle że gm rozdaje cps'y swoim znajomym i zmienia im staty np. 50k hp i 600% def ale to nic
Narazie koniec z Conquerem

xD
Odpowiedz
#4
O tym serwerze można powiedzieć tylko jedno: dno.
Odpowiedz
#5
dokładnje

jak mi to sie on włonczyci nie kce bo takie cosi wyskakuje
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Eternal-Conquer!! WBIJAĆ! Dashe 35 7,662 30-10-2012, 15:42
Ostatni post: siupak
  InfusionCO - WBIJAC! Dashe 13 3,326 05-03-2012, 23:36
Ostatni post: eMKaeS

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości