Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ConquerAI problem
#21
dobra a jak ustawic dokladnie kopaczy aby mi w dc kopali proszę o przyklad ? i z tym traderem też bo rozman nienapisales dokladnego qui
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#22
GUI cholero jedna ;P
tak prostych rzeczy nie pisałem ale napisalem pod postem ze jak czegoś nie wiecie to pytać :P wiec pomagam :
trader :
wchodzimy w zakładkę "tradebot" tam wpisujemy id,password,server postaci którą chcemy za tradera ... NP
TutajJestKasa,0123456789,Pishu_EU po czym klikasz "set" potem idziesz do zakładki minebot:
tam do okienka wklajasz / wpisujesz wszystkie ID,pass,server minnerów (lub pustych kont zrobionych przez account maker ) pamietaj ze server musi zawsze być DOKŁADNIE wpisany ;P
Kopaczek,0123456789,Pishu_EU ...
klikasz set i juz czas na ustawienie kordów dla minnerów :
w tej samej zakładce w pole "Map ID" wpisujemy 2040 lub 2041 ( Lewa i prawa strona w kopalni desert)
a kordy mogą byc np 100 100 czy tam 41 61 wazne abyć oddzielił X spacją od Y (XXX YYY) gdy postacie wyexpią 70 lvl pojda kopac same ;P
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
#23
to teraz wytlumacz jak zrobic konta z 70 lvl kopaczami ?;_)
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#24
wahahah chciałAbyś ;] mam zasady ... 765 znaki na 1 thanks SORRy limit sie wyczerpał D:
a tak naprawde : wchodzisz w AccountMaker tam wypełniasz wszystkie pola jak na stronce CO ... czyli NP
MasturbaToR
0123456789
dobradupa@gmail.com
123123123
0123456789
numbers to make ... moze byc nawet 999
a server (optional) tez sobie wpisz ... ten plugin zrobi ci 1 account co 10 minut i co 10 minut ty kopiujesz ten account,password,server i wklejasz do minebota ... minebot juz sam zajmuje sie expieniem o kliknieciu SET i start minebot PAMIETAJ : kliknij set po kazdym dodanym acc,pass,serv(lub kilku dodanych ... )
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
#25
wlasnie mam cos zjebane w ninjabocie
mozesz dac liste gdzie ma expic do 70 lvl ?
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#26
RoZzman nie karm trolla...
Odpowiedz
#27
hahaha xD
Liste zaraz wrzuce do mojego poradnika

#Edit
gotowe - zapraszam do spoilera ninja farmer ...
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  NinjaFarmer 1-70 lvl Edited by popek12(Wersja Conquerai Stable) popek12 1 5,814 16-01-2012, 20:18
Ostatni post: Bebok
Information Bot ConquerAI Guides All-In-One RoZzman 14 19,315 03-12-2011, 16:40
Ostatni post: Bebok
  Conquerai jezyk 5 7,301 06-10-2011, 15:41
Ostatni post: Kluska
  COF2 problem -.- Necromeysh 24 21,331 25-05-2011, 20:48
Ostatni post: Luki

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości