Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CO 3 - Skills
#1
Star 
[Obrazek: CO3.jpg]

Witajcie fani CO!

CO 3.0 osiąga coraz większy rozwój. Wkońcu udało nam się zajrzeć do jednej z najbardziej ekscytujących części Conquera 3.0 a mianowicie do umiejętności walk i do skilli! W CO 3.0 zostaną dodane nie tylko nowe umiejętności przeznaczone dla każdej klasy ale i kontrowersyjny Battle Power system zostanie usunięty. 7 różnych klas będzie bardziej zrównoważonych i niepowtarzalnych. Ponadto, dodane będzie (cooldowns?) do użytku w HP i MP.

Poniżej znajdują się nowe umiejętności, które zostały zaprojektowane dla każdej klasy w CO3, w tym reborn skille. W CO 3, gracze będą mogli zrobić reborn 10 razy. Po rebornie gracz będzie mógł nauczyć się reborn skilli. Za każdym razem kiedy gracz wybierze pure kombinacje rebornu (klasy przed i po odrodzeniu pozostają takie same), poziom reborn skilli wzrośnie o jeden. Jeśli gracz zdecyduje się odrodzić w nowej klasie ich dotychczasowe skille znikną (pomijając reborn skille). Zamiast tego mogą nauczyć się umiejętności nowej klasy oraz nowych reborn skilli. Na przykład, jeśli odradzisz się jako ninja 10 razy, będziesz mieć Lvl 10 Ninja rebirth skill. Jeśli odradzisz się jako ninja 5 razy i jako trojan 5 razy będziesz miał 5-poziomowe umiejętności Ninji i 5-poziomowe reborn umiejętności trojana.

Dzięki nowemu systemowi rebornu będą setki kombinacji skilli w CO 3.0, które mogą być bardzo ciekawe do odkrywania.

Chcielibyśmy abyście podzielili się z nami waszymi przemyśleniami na temat tychże skilli w CO 3.0. Dzięki!


Trojan

Normalny Atak

Rage (wywołane przez normalny atak): szansa na zadanie obrażeń wszystkim wrogom wokół Ciebie.

Skill 1

Fast Blade: Atak wszystkich wrogów w zasięgu 5 kroków w 2-3 liniach.

Skill 2

Dragon Whirl: Rzucanie i kontrolowanie burzy ostrza na 2-3 sekundy, aby atakować wszystkie cele w określonym zakresie.

Skill 3

Spirit Healing: Zregenerowanie pewnej ilości HP.

XP Skill

Cyclone: Większa częstotliwość i szybkość ataku.

Reborn Skill

Energy Strike: Kiedy rzucający czar gracz uruchamia Critical Strike, będzie on odzyskiwać pewną ilość staminy.

Monk

Normalny Atak

Triple Attack (wywołane przez normalny atak): szansa na atak jednostki trzy razy z rzędu.

Skill 1

Whirlwind Kick: Atakuje cele w zasięgu trzech kroków i powoduje obrażenia. Cele nie są w stanie poruszać się po uderzeniu. Skuteczne przeciwko celom latającym.

Skill 2

Tranquility: Regeneruje daną ilość HP.

Skill 3

Revive: Ożywia wybranego gracza.

XP Skill

Prędkość ruchu wzrośnie. Zadaje 200% obrażeń celom. Dla każdego zabitego potwora ciągu 30 sekund po skillu XP który został załączony, przyznany EXP zostanie zwiększony o 1/2.

Reborn Skill

Buddha's Blessing: Mają większe szanse na unik, kiedy ktoś ich atakuje.

Warrior

Normalny Atak

Shield Bash (wywołane przez normalny atak): Szansa na atak jednostki z tarczy i spowodowanie Stun na 2-3 sekundy (pasywny skill).

Skill 1

Giant Quake: Wywołanie trzęsienia ziemi, możliwość ataku wielu wrogów (ogromny zasięg ataku).

Skill 2

Shield Charge: Dash into the target with a Shield to knock them back and cause Stun na 2-3 sekundy.

Skill 3

Defensive Stance: Polepszona defensywa.

XP Skill

Superman: Ogromne obrażenia na potworach i potrójne obrażenia na PK wrogach.

Reborn Skill

Reflect : Daje szansę na odbicie uderzenia i jego powrót do atakującego.

Ninja

Normalny Atak

Gaping Wounds (wywołane przez normalny atak i Twofold Blades): 30% szansy na zadanie extra obrażeń na przeciwniku. (Pasywny skill).

Skill 1

Twofold Blades: Podwójne uderzenie za jednym razem. (Można użyć tego skillu tylko wtedy gdy ma się założone dwie katany).

Skill 2

Toxic Fog: Zatrucie przeciwników w pewnym zasięgu.

XP Skill

Fatal Strike: Szybkie "podjechanie" do potwora. 500% normalnych obrażeń. Trwa przez 60 sekund. (Działa tylko na mobach).

Reborn Skill

Strike Boost: Szansa na bonusowy atak podczas normalnego ataku.

Archer

Normalny Atak

Traceless Arrow: Kiedy strzała łucznika uderza w przeciwnika ma szansę uderzyć kilka jednostek wokół niego.

Skill 1

Rapid Fire: Szybkie strzelanie strzałami do celu.

Skill 2

Arrow Rain: Deszcz strzał w przeciwnika.

XP Skill

Scatter: Szybkie strzelanie we wszystkich kierunkach.

Reborn Skill

Life Strike: Podczas Critical Strike mają szansę na odzyskanie trochę HP.

Taoista

Normalny Atak

Wind/Fire/Thunder/Water/Earth Attack: Normalne attack-skille będą pierwiastkowe i po 5 sukcesywnych atakach, Tornado zostanie załączone.

Skill 1

Tornado: Atakowanie celu i innych wrogów wokół niego.

Skill 2

Inferno: Zadają obrażenia jednostkom w dużym zakresie (czas rzucania będzie ograniczony).

XP Skill

Chain Bolt (XP Skill): Atak dwóch celów. Czas trwania 30 sekund. Każdy skok to mniejsze obrażenia.

Reborn Skill

Auto Shield: Szansa na założenie tarczy kiedy atakujący zostanie uderzony.

Pirat

Normalny Atak

Kraken`s Revenge (wywołane przez normalny atak): Szansa na zaznaczenie wroga w trakcie atakowania go. Oznaczony wróg będzie bardziej podatny na Critical Strikes od atakującego. Running Fire zostanie aktywowany po 5 hitach.

Skill 1

Running Fire: Strzelanie do celu, większa szansa na Critical Strike.

Skill 2

Blade Tempest: Zasztyletowanie wszystkich przeciwników w pewnym zakresie.

Skill 3

Attack Aura/Defense Aura: Stworzenie Aury ulepszającej Atak/Defensywę.

XP Skill

XP:Cannon Barrage: 400% obrażeń na wszystkich potworach, 100% obrażeń na bossach, 10% normalnego ataku na przeciwnikach w zakresie 5 kroków.

Reborn Skill

Fatal Counterstrike: Podczas otrzymanych obrażeń zwiększa się szansa na Critical Strike.


Notatka od: Larysa
Starałam się jak mogłam, żeby to dziadostwo przetłumaczyć. Mam nadzieję, że jest na tyle zrozumiałe żeby mogło pomóc. Ale co niektórych słów, których "kochane" TQ użyło na oficjalnej stronie nie sposób zrozumieć O_o
[Obrazek: b1cb0d56aab3a8bb7b615a1.gif]
Don't f*ck with me baby...
Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! Hiszpan , Veritas , B3ar , Glover
#2
Myślę że określenie Ponadto, dodane będzie (cooldowns?) do użytku w HP i MP. Określa to iż potki będą mogły być używane nie cały czas ale np z opóźnieniem ale jedynie tak MYŚLĘ ;D strasznie ucierpi Tao :( i Archer dalej są do niczego :(


Super tłumaczonko Wink
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
Odpowiedz
#3
Hiszpan niekoniecznie cierpi, bo jak się patrzy na te tabelki i rzeczywiści mają być 2 aktywne skille, to zostaną nieźle zwiękczone obrażenia (u wara na sm przy pk ma być x3, a teraz jest x2), więc u archera też się coś zmieni.
[Obrazek: 53822247]
Odpowiedz
#4
No War powoli kozak się robi wielki dmg skille zasięgowe wieeeeeelki def Big Grin zwykła imba
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
Odpowiedz
#5
(10-08-2012, 23:41)Hiszpan napisał(a): Myślę że określenie Ponadto, dodane będzie (cooldowns?) do użytku w HP i MP. Określa to iż potki będą mogły być używane nie cały czas ale np z opóźnieniem ale jedynie tak MYŚLĘ ;D strasznie ucierpi Tao :( i Archer dalej są do niczego :(


Super tłumaczonko Wink

Dzięki Smile bo tym razem naprawdę pojechali dosyć nietypowym arsenałem słów. Czytałam to zdanie ze słowem cooldowns chyba z dwieście razy i nic z tego nie mogę wykombinować a nie chcę też napisać źle :P

@ Veritas: Sto lat sto lat niech żyje, żyje nam! Niech mu jego ilość postów nigdy nie zagaśnie, nigdy nie zagaśnie! xD W reputacji, na liczniku świeci coraz jaśniej xD Sto lat sto lat xD


Dziękuję bardzo Laryso. Smile Love
[Obrazek: b1cb0d56aab3a8bb7b615a1.gif]
Don't f*ck with me baby...
Odpowiedz
#6
Hmm zapowiada sie niezle, tylko co sie stanie z co2? itemy i db masakrycznie spadna... ale zobaczyc bd moznaSleepy
PAMIĘTNE CZASY CONQUERA 2005-2008Heart

[Obrazek: 91fc2a8184c6.gif]
Odpowiedz
#7
Widać, TQ ciężko pracuje nad rozwiązaniem problemów Big Grin Ninja dalej będzie miał fatal strike ^.^
[Obrazek: uaacq]
Pure Ninja - Elements>Light
Odpowiedz
#8
(11-08-2012, 16:50)~Nexi†! napisał(a): Widać, TQ ciężko pracuje nad rozwiązaniem problemów Big Grin Ninja dalej będzie miał fatal strike ^.^


Ale jakby nawet ninji nie bylo stworcy botow by cos napewno wymyslili

PAMIĘTNE CZASY CONQUERA 2005-2008Heart

[Obrazek: 91fc2a8184c6.gif]
Odpowiedz
#9
ja mam jedno pytanie jesli skile bedą w takiej formie jak śa to na h.. oure water? jesli monk ma revive?

ja to widze tak ucięcie tro, warior czeka na 4x shiled na sm i jest imba, ninja nic nie dostaje jest jak wczesniej bo i tak jest dobry, no i pirat aura do ataku... jakby miał mały atak


co sie rzuca w oczy nie widze skilów typu stigma, schakle i aury monka
Odpowiedz
#10
(11-08-2012, 00:08)Veritas napisał(a): Hiszpan niekoniecznie cierpi, bo jak się patrzy na te tabelki i rzeczywiści mają być 2 aktywne skille, to zostaną nieźle zwiękczone obrażenia (u wara na sm przy pk ma być x3, a teraz jest x2), więc u archera też się coś zmieni.

Nom własnie nie wiem czy teraz jest x2 chyba już jest x 3 o.o
http://co.91.com/guide/skills/m_warrior.shtml
[Obrazek: sinxsygnature.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości