![[Obrazek: CO3.jpg]](http://img6.91huo.com/co/images/CO3.jpg)
Witajcie fani CO!
CO 3.0 osiąga coraz większy rozwój. Wkońcu udało nam się zajrzeć do jednej z najbardziej ekscytujących części Conquera 3.0 a mianowicie do umiejętności walk i do skilli! W CO 3.0 zostaną dodane nie tylko nowe umiejętności przeznaczone dla każdej klasy ale i kont

Poniżej znajdują się nowe umiejętności, które zostały zaprojektowane dla każdej klasy w CO3, w tym reborn skille. W CO 3, gracze będą mogli zrobić reborn 10 razy. Po rebornie gracz będzie mógł nauczyć się reborn skilli. Za każdym razem kiedy gracz wybierze pure kombinacje rebornu (klasy przed i po odrodzeniu pozostają takie same), poziom reborn skilli wzrośnie o jeden. Jeśli gracz zdecyduje się odrodzić w nowej klasie ich dotychczasowe skille znikną (pomijając reborn skille). Zamiast tego mogą nauczyć się umiejętności nowej klasy oraz nowych reborn skilli. Na przykład, jeśli odradzisz się jako ninja 10 razy, będziesz mieć Lvl 10 Ninja rebirth skill. Jeśli odradzisz się jako ninja 5 razy i jako trojan 5 razy będziesz miał 5-poziomowe umiejętności Ninji i 5-poziomowe reborn umiejętności trojana.
Dzięki nowemu systemowi rebornu będą setki kombinacji skilli w CO 3.0, które mogą być bardzo ciekawe do odkrywania.
Chcielibyśmy abyście podzielili się z nami waszymi przemyśleniami na temat tychże skilli w CO 3.0. Dzięki!
Trojan
Normalny Atak |
Rage (wywołane przez normalny atak): szansa na zadanie obrażeń wszystkim wrogom wokół Ciebie. |
Skill 1 |
Fast Blade: Atak wszystkich wrogów w zasięgu 5 kroków w 2-3 liniach. |
Skill 2 |
Dragon Whirl: Rzucanie i kontrolowanie burzy ostrza na 2-3 sekundy, aby atakować wszystkie cele w określonym zakresie. |
Skill 3 |
Spirit Healing: Zregenerowanie pewnej ilości HP. |
XP Skill |
Cyclone: Większa częstotliwość i szybkość ataku. |
Reborn Skill |
Energy Strike: Kiedy rzucający czar gracz uruchamia Critical Strike, będzie on odzyskiwać pewną ilość staminy. |
Monk
Normalny Atak |
Triple Attack (wywołane przez normalny atak): szansa na atak jednostki trzy razy z rzędu. |
Skill 1 |
Whirlwind Kick: Atakuje cele w zasięgu trzech kroków i powoduje obrażenia. Cele nie są w stanie poruszać się po uderzeniu. Skuteczne przeciwko celom latającym. |
Skill 2 |
Tranquility: Regeneruje daną ilość HP. |
Skill 3 |
Revive: Ożywia wybranego gracza. |
XP Skill |
Prędkość ruchu wzrośnie. Zadaje 200% obrażeń celom. Dla każdego zabitego potwora ciągu 30 sekund po skillu XP który został załączony, przyznany EXP zostanie zwiększony o 1/2. |
Reborn Skill |
Buddha's Blessing: Mają większe szanse na unik, kiedy ktoś ich atakuje. |
Warrior
Normalny Atak |
Shield Bash (wywołane przez normalny atak): Szansa na atak jednostki z tarczy i spowodowanie Stun na 2-3 sekundy (pasywny skill). |
Skill 1 |
Giant Quake: Wywołanie trzęsienia ziemi, możliwość ataku wielu wrogów (ogromny zasięg ataku). |
Skill 2 |
Shield Charge: Dash into the target with a Shield to knock them back and cause Stun na 2-3 sekundy. |
Skill 3 |
Defensive Stance: Polepszona defensywa. |
XP Skill |
Superman: Ogromne obrażenia na potworach i potrójne obrażenia na PK wrogach. |
Reborn Skill |
Reflect : Daje szansę na odbicie uderzenia i jego powrót do atakującego. |
Ninja
Normalny Atak |
Gaping Wounds (wywołane przez normalny atak i Twofold Blades): 30% szansy na zadanie extra obrażeń na przeciwniku. (Pasywny skill). |
Skill 1 |
Twofold Blades: Podwójne uderzenie za jednym razem. (Można użyć tego skillu tylko wtedy gdy ma się założone dwie katany). |
Skill 2 |
Toxic Fog: Zatrucie przeciwników w pewnym zasięgu. |
XP Skill |
Fatal Strike: Szybkie "podjechanie" do potwora. 500% normalnych obrażeń. Trwa przez 60 sekund. (Działa tylko na mobach). |
Reborn Skill |
Strike Boost: Szansa na bonusowy atak podczas normalnego ataku. |
Archer
Normalny Atak |
Traceless Arrow: Kiedy strzała łucznika uderza w przeciwnika ma szansę uderzyć kilka jednostek wokół niego. |
Skill 1 |
Rapid Fire: Szybkie strzelanie strzałami do celu. |
Skill 2 |
Arrow Rain: Deszcz strzał w przeciwnika. |
XP Skill |
Scatter: Szybkie strzelanie we wszystkich kierunkach. |
Reborn Skill |
Life Strike: Podczas Critical Strike mają szansę na odzyskanie trochę HP. |
Taoista
Normalny Atak |
Wind/Fire/Thunder/Water/Earth Attack: Normalne attack-skille będą pierwiastkowe i po 5 sukcesywnych atakach, Tornado zostanie załączone. |
Skill 1 |
Tornado: Atakowanie celu i innych wrogów wokół niego. |
Skill 2 |
Inferno: Zadają obrażenia jednostkom w dużym zakresie (czas rzucania będzie ograniczony). |
XP Skill |
Chain Bolt (XP Skill): Atak dwóch celów. Czas trwania 30 sekund. Każdy skok to mniejsze obrażenia. |
Reborn Skill |
Auto Shield: Szansa na założenie tarczy kiedy atakujący zostanie uderzony. |
Pirat
Normalny Atak |
Kraken`s Revenge (wywołane przez normalny atak): Szansa na zaznaczenie wroga w trakcie atakowania go. Oznaczony wróg będzie bardziej podatny na Critical Strikes od atakującego. Running Fire zostanie aktywowany po 5 hitach. |
Skill 1 |
Running Fire: Strzelanie do celu, większa szansa na Critical Strike. |
Skill 2 |
Blade Tempest: Zasztyletowanie wszystkich przeciwników w pewnym zakresie. |
Skill 3 |
Attack Aura/Defense Aura: Stworzenie Aury ulepszającej Atak/Defensywę. |
XP Skill |
XP:Cannon Barrage: 400% obrażeń na wszystkich potworach, 100% obrażeń na bossach, 10% normalnego ataku na przeciwnikach w zakresie 5 kroków. |
Reborn Skill |
Fatal Counterstrike: Podczas otrzymanych obrażeń zwiększa się szansa na Critical Strike. |
![[Obrazek: b1cb0d56aab3a8bb7b615a1.gif]](http://img195.imageshack.us/img195/4337/b1cb0d56aab3a8bb7b615a1.gif)