Hosting zapewnia KYLOS

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bot za free.
#1
Smile 
Witam!
Poszukuje jakiegoś bota, który zarobił by szybko CPS'y (dragonballami najlepiej). I tu ku zdziwienia, (bo z tego co widzę to pierwszy taki temat) poszukuję BEZPŁATNEGO bota. Znajdzie się jakiś? Dokładniej chodzi mi o jakiś sprawdzony. Prosiłbym też o omówieniu w jaki sposób bot zarabia.
Bardzo bym prosił, aby nie pojawiały się głupie i nie przemyślane posty typu "kup płatnego bota", "poszukaj na elitepvpers.com" Angry , bo jeśli wszyscy umieją czytać ze zrozumieniem, to raczej wywnioskują z tekstu, że nie chce tego typu odpowiedzi.
Z góry dzięki.

PS. Gram klasą Ninja.
#2
A ja zapraszam do przegladania forum bo byly juz takie tematy.
#3
Naprawdę? To jeśli jest to proszę mi wskazać taki temat. A poza tym nie pytałem tylko o darmowego bota, ale o darmowego bota DLA NINJY do szybkiego ZAROBKU CPS.

PS. Widzę, że każdemu tak piszesz w odpowiedzi, ale wskazać te tematy już nie łaska Undecided
#4
Nie istnieje nic, co spełniałoby twoje oczekiwania.
 !Sprzedanych murzynów! Peter
#5
Bot za free to jak Pani lekkich obyczajów za darmo, jakość oraz możliwość napotkania mówi samo za siebięSmile.
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
#6
A poszukac samemu to ciezko?? Wysil sie troche
#7
Darmowy bot to tylko coelse...
#8
Poszukałem trochę i znalazłem ciekawą stronkę:
http://elitepvpbr.forumeiros.com/f29-con...tilitarios
To jakieś brazylijskie forum i o dziwo są tutaj scrackowane takie boty jak np. cogenius.
Oczywiście byłoby fajnie, gdybyś ktoś ściągnął i przetestował, ja niestety ze względu na sharecash nie mam takiej możliwości :(
#9
A ja właśnie szukam sprawdzonych botów. Z tego co widzę to tylko "Cichorek", "Dzejo" i "ZawszeTrzezwy" umieją czytać ze zrozumieniem i wypowiedzieć się na temat Sleepy
Sprawdzę coelse, ale co do tego brazylijskiego forum, to jakoś nie jestem nigdy zachwycony wszelkimi stronami brazylijskimi, więc na razie wstrzymam się od pobierania.
#10
Czytac ze zrozumieniem to kolega nie umie bo ciezko samemu cos zrobic bo wszyscy musza robic wszystko za ciebie powiem ci ze na tym forum tak nie bedzie trzeba sie samemu wysilic a potem o pomoc prosic


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Boty za free krycho958 2 2,576 24-03-2012, 14:41
Ostatni post: Bebok
  Fastest Free Bot V1.0 krycho958 1 1,360 21-03-2012, 21:33
Ostatni post: Bez!o

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości