Hosting zapewnia KYLOS http://serwertruck.eu

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bot ConquerAI Guides All-In-One
#1
Information 
Aktualnie próbuje rozpracować New Hunt System
~Co poniektóre komendy w grze juz nie działają co zaktualizuje wkrótce
~Minebot Nakurwia salta :)

[spoiler='Komendy w GRZE']standardowym prefixem w bocie jest "@"
Możesz zmienic prefix jak tylko chcesz w "setup" zaraz po odpaleniu nie zainstalowanego bota przy uzyciu "starter"

@disc
ta komenda rozłączy cię z grą

@clientless
to załącza bota(postac) w trybie Clientless(bez clienta)

@c
ta komenda włącza / wyłącza speedhack

Aimbotting:
hhh man impot hhh']włączamy aimboa przez: @aimbot on
wyłączamy przez: @aimbot off
używasz skilla którego ma aimbot używać przez : @aimbot spell [tfb/fb/ss/palm/dt/vf]
-> przykład: @aimbot spell tfb
-> Note: aimbot bedzie uzywał two fold blades (ninja).

Standard mode:
użyj skilla "invisiblity" aby wycelować aimbota.
aby chwilowo nie "celować" możesz uzyc śkilla invisiblity na sobie .
każdy inny cel w który wycelujesz zostanie "od celowany" kiedy umrze.

Multi-locking mode:
możesz to włączyć/wyłączyc przy użyciu @aimbot mtoggle
Note: Upon turning it off you must clear the target list!
Use Invisibility to lock a player.
cele będą namierzane dopóki nie umrą.
aby przesać celować we wszystkich namierzonych graczy piszemy
@aimbot ulockall

Auto-aim mode (podstawowo działające dla TFB i PALM ):
załączasz przez @aimbot autoaim true
wyłączasz przez by typing @aimbot autoaim false
This mode will target locked entities whenever they, or you move.
to znaczy że gdziekolwiek ty lub oni sie ruszycie characer automatycznie bedzie atakował.
jeli to włączysz dla fastblade/scentsword, to bedzie BARDZO wyglądało na to ze uzywasz bota

Enemy-guild mode
załączamy przez: @aimbot enemy true
ten mode bedzie traktował wszystkich enemy guild members tak jak byś w nich wycelował.


system powiadamia cie podczas celowania ze masz za mało many ?? napraw to po przez ściąganie : http://www.sendspace.com/file/6gpkda
umieść to w folderze bota (the same folder as COFarmer2.exe) i odpal
upewnij się ze uruchomiles ponownie bota jeżeli był on załączony podczas wklejania tego do folderu :P

@speed X
ta komenda ustawi twoją normalną prekość w grze na "X"

@xpspeed X
ta komenda zmieni waszą predkość podczas trwania XP skilla

@xpid skillnumber
ta komenda automatycznie załącza XP skill

@xp skillname
UP tutaj zamiast numer skilla wpisujemy np "FatalStrike"

@refresh
ta komenda zatrzymie nasz ekra na obecnym obrazie (pomaga w zmiejszeniu pingu)
wpisz ponownie aby anulowac
@f XXX
ta komenda pozwoli ci automatycznie "śledzić" innego gracza XXX
wpisz ponownie aby anulować
@fk
ta komenda pozwoli ci automatycznie "śledzić" gracza XXX oraz atakować go przy użyciu melee atack
wpisz pownownie aby anulować

@bluemouse # (#=iloś gemów w plecaku)
ta komenda wykonuje blue mouse quest # razy po czym zamienia itemy na mety>Metscrolle

@path start
ta komenda zaczyna nagrywać twoją "ścieżkę"

@path stop
ta komenda przestaje nagrywać twoją ścieżkę Tongue

@path clear
usuwa obecną ścieżkę

@squama
bardzo lubie tą kemende Big Grin po wpisaniu @squama character lata po wszystkich mapach i skacze po squamach ... w moim przypadku czesto trafia sie DB a nawet 2 ;P

@quest15
wbija twojemu characterowi lvl 15 przy użyciu begginer questów

@str # (#=ilość Attribute points które chcesz "włozyć" do strength)
(you need to relog to see the result)

@agi # ...
@vit # ...
@spi # ...

@nfarmer
włącza Nfarmera (automatyczny bot który wbija twojej postaci lvl 70 lub jeżeli edytujesz ustawienia tej opcji nawet 130 lvl ![/spoiler]
[spoiler=' Stone Spammer']wszyscy uzywamy + stones żeby z plusować nasze itemki(bot kopie poprostu w c**j +1 stone packów) team bota wyszedł naprzeciw graczą z pomocną ręką i narzędziem :).To narzędzie automatycznie wsadzi wszystkie +stones jakie tylko zapragniecie w item jaki tylko sobie wybierzecie ...(powiedzmy ze masz 40 +1 stones i chcesz je wsadzic w jakiegoś sup 2 soc towera) recznie jest to "troche" zabawy i czasu, z stones spammer zajmie ci to 2 w porywach do 4 sekund :) wystarczy ze w grze wpiszesz @spamstones # (# to maxymalny + kamienia jakiego chcecia użyc (mamy w bagu 39 +1 i 1 +8 stone ...) wiec jezeli na wybranym itemie chcemy uzyc tylko+1's piszemy @spamstones 1 jesli mamy kilka +2 stones to piszemy @spamstones 2 a bot uzyje wszystkich stones mniejszych lub równych do +2, . dobra : mam +1 katana i 30 +1 stones. wpisuje @spamstones 1, otwieram wauxing oven>compose, wkładam +1 katana in w lewe okienko i TYLKO 1 +1 stone ow prawe, klikam confirm. i spammer automatycznie uzywa reszty kamieni. nie zacznie jeżeli ręcznie nie z + itemka przy użuciu najmniejszego wagowo stona ;).[/spoiler]
[spoiler='Wyjaśnienia niezrozumiałych "okienek"']jest w bocie kilka rzeczy o które uzytkownicy pytają "co to robi" już wujaśniam

* Auto Equiper----Automatycznie zakłada itemy na postać
* Auto Reconect---łączy cię ponownie z grą ;P (tylko po przez clientless)
* Block Away--blokuje status(away)uważam że chodzi tu o LavaBeast w FG5/6)
* Block Monsters---pomaga zredukować lag czyli "wyłącza" potwory z gry (nie będziesz ich widział na ekranie)
* Block Effect--blokuje efekty super gemów
* Block Attacks----blokuje vizualizacje twojego ataku (podczas atakowania twoja postac wygląda jak by wciąż stała)
* No Loot on XP--twoja postac bedzie podnosiła itemy tylko wedy gdy włączy XP skill
* Loot While XP >=XXX----- jeżeli ilość zabitych mobów na XP jest > lub = XXX, to postac bedzie "podnosiła"
* Light Mode----podnosi tylko elite/super/mets/dbs oraz przedmioty znajdujące sie w okienku "Loot"(odznacz aby postać podnosiła wszystko z ziemi i wyrzucała NIE +1 items i -3/5/7)
[/spoiler]
[spoiler='Nowa metoda podnoszenia']wielu ludzi pyta/(prosi) o pomoc w nowej metodzie podnoszenia nie wypróbowałem wszystkiego ale podam tutaj przykłady
**^^akcja toczy się w zakładceHunting/Looting^^.
jak wyrzycac itemy z inventory: Meteor ignore <-- ignore oznacza ze bot bedzie ignorował mety na ziemi(light mode), jeżeli nie ^^jesteś na lajcie^^ bot bedzie podnosił mety z ziemi po czym wyrzucał
^^gość który to pisał nie pomyślał o "meteor drop" wraz z "meteor ignore" sprawi ze nasz bag uwolni sie od metów
jak otwierać diligence books: DiligenceBook open
jak deponować itemy: DragonBall deposit
^^ od siebie dodam prosty pickup
jak podnosić itemy takie jak glory thunder violet moon fury gemy oraz diligence booki którycj automatycznie bot nie podnosi :
GloryGem pickup(gdzie nazwę itemu sami wybieramy )[/spoiler]
[spoiler='Odpalanie minebota po przez użycie Consoli']Quizk steps:
1. zrób skrót od cofarmer2.exe
2. efytuj skrót i napisz " console" w okienku "Element docelowy"(za cudzysłowiami )^^WAŻNE powinno to wyglądać tak [...].exe" console" chodzi tu o spacje przed console
3. odpal skrót
4. odpalamy minebota komendą: "minebot start" (bez " )
5. odpalamy tradebot komendą: "tradebot start" (tez bez ")

Note: jeżeli nie ma kont (ID,PASS,SERVER) w config.ini file wtedy konsolka nie odpali NIC
więc prosze skonfigurować COAI client's poprawnie zanim postanowimy uzyc Konsolki . [/spoiler]
[spoiler='NinjaFamer!']This Guide is made by RoZzZy
(looknij na załącznik)

na prośbę wrzucam tu liste gdzie bot ma huncic wystarczy pobrać i zapisać plik do folderu w którym znajduje sie nasz bot ;)
http://chomikuj.pl/krynikon/ConquerAI/ni...022100.xml
1-wpisujemy LVL DO KTÓREGO ninja bedzie expił na tym spocie
2-ID mapki na jakiej ma ów ninja huncic
3 Kordy w wersji XXXspacjaXXX
4-Promień w jakim ninja bedzie sie poruszał od podanych koordów
5-Ilość udeżeń w moba (tak aby zabić)
6-Wpisujemy ID Mapy safe spota
7-wpisujemy kordy w wersji XXXspacjaXXX na których ninja bedzie sobie czasem czekła na XPskill
na screenie widac ze moje ninje expią od 7 lvl ale warto zaraz po stworzeniu chara wpisać w grze "@quest15" wtedy ninja sam wbije lvl 15 pzy uzyciu begginer questów....
waro pamiętać aby nie zakładać na ninje który expi przy użyciu farmera zadnych wartościowych itemów gdyż program je sprzedaje ;) dlatego tez warto było by dać na lvl 15 1 kk gold a na 100 elite +3 talizmany (nie sprzedaje ich
ninja farmera w grze załączamy przy uzyciu komendy "@nfarmer" i w ten sam sposób wyłączamy ;) [/spoiler]
[spoiler='ID's głównych map ;)']Twin City Map IDs

TwinCity ---> 1002
ArmorColour ---> 1008
Mine ---> 1003
Promotion ---> 1004
Stables ---> 1006
TrainingGround ---> 1039
GuildArea ---> 1038
FurnitureStore ---> 10001
Promotion ---> 1004
PKArena ---> 1005

Market Map IDs

Market ---> 1036
Lottery ---> 700
BotJail ---> 6000

PhoenixCity IDs

MapleForest ---> 1076
DreamLand ---> 1012
KylinCave ---> 1016

ApeCity IDs

ApeMoutain ---> 1020
newcanyon ---> 1075

DesertCity Map IDs

Desert ---> 1000,
newdesert ---> 1077
AncientMaze ---> 1001
BirthVillage ---> 1010
PhoenixCastle ---> 1011
RebirthMap ---> 1012
HawkCave ---> 1013
BanditCave ---> 1014
BatCave ---> 1016

muloseum ---> 1785
muleseum ---> 1786,1787,1788,1789

Frozen Grotto ---> 7001

BirdIsland IDs

ReedIsland ---> 1015
newisland ---> 1078
mysisland ---> 1079
riskisland1 ---> 1063
isdlandmap ---> 1082
[/spoiler]
[spoiler='ID's Kopalni ;)']TwinCity Mine MapId
1028

PhoenixCastle
główna mapa (ta z mobami) 1025

L 2000 LL 2002 LLL 2006 LLR 2007 LR 2003 LRL 2008 LRR 2009
R 2001 RL 2004 RLL 2010 RLR 2011 RR 2005 RRL 2012 LRR 2013

ApeCity
Gówna 1026

L 2020 LL 2022 LLL 2026 LLR 2027 LR 2023 LRL 2028 LRR 2029
R 2021 RL 2024 RLL 2030 RLR 2031 RR 2025 RRL 2032 LRR 2033

DesertCity
główna 1027

L 2040 LL 2042 LLL 2046 LLR 2024 LR 2043 LRL 2048 LRR 2049
R 2041 RL 2044 RLL 2050 RLR 2051 RR 2045 RRL 2052 LRR 2053

Metzone
1218
L/R to portale naprzykład kopalnia do której trafiamy przy użyciu portali Lewy>Lewy>Prawy to LLR
[/spoiler]
[spoiler='Jak nie pozwolić TQ na zbanowanie twojego maina !']
Guide napisane przez mojego kumpla więc czuje się free do wolnego tłumaczenia ;)
Wymagania

- 2 komputery
- Virtual Private Network (VPN)(o tym w następnym GUI)
- Zdrowy rozsądek
- 'Dzieki Danny, Glen i RoZzy'


Step 1:
Użyj VPN aby zalogować swojego maina na Komputerze 1 (przy użyciu normal CO client) ! Każdy VPN może zostać użyty dopóki zmienia on twoje IP. NP "HotSpotShield".

Step 2:
Kiedy skończysz bocic lub wykopiesz coś bardziej wartościowego chcesz to mieć na mainie tak ?
...


Computer (2): Main zalogowany przez VPN
Computer (1): bot zalogowany na normalnym IP

1. Computer (1): wyłączasz działanie tradera logujesz go ręcznie -> przez bota ofc
2. Computer (2): logujesz swojego maina przy użyciu normal CO client
3. Computer (1): klikamy trade na swojego maina
4. Computer (2): mainem akceptujemy i klikamy OK
5. Computer (1): LECIMU SZYBCIUTKO DO KOMPA Z BOTAMI I wkładamy w okienko trade wszystko co chcieliśmy mieć na minie :)

*Są też inne różne sposoby ...

Step 3:
to może być najważniejsza część !upewnij sie ze NIGDy nie zalogujesz maina na tym samym IP co boty ;) jeżeli ego nie zrobisz , you're fucked...

osobiście preferuje drogę: bot na normal IP dają mojemy sellerowi zalogowanemy przez VPN gold dbs i wszystko czego tylko chcę | używam sellera do sprzedania golda na dbs a dbs na jakieś ciekawe itemy ide do Vip poker hall i dropie tam dbs itemy permy gemy POPROSTU WSZYSTKO i podnosze przy użyciu maina ;) dlaczego vip hall ? ponieważ jest to JEDYNA mapa gdzie nie błąkają sie boty ;P wiec nie podniosą przypadkiem twojego stuffu krążą też podłoski że tq posiada teraz coś takiego jak "way tracing" czyli poprostu namierzają sobie Db i śledzą jego droge a jak sie zatrzymie na dłużej... nikt nie wie co się stanie i ile kont zostanie zbanowanych ... dlatego też wole dropic wszystko bo wtedy powstaje mniejsze prawdopodobieństwo że wyśledzą droge tego DB ... wkońcu to nie trade ;)
[/spoiler]
[spoiler='Jak kupić ConquerAI']
Petoda pierwsza : (Preferowana) : PayPal

aby zakupić bota kliknij w ów link: http://conquerai.com/payments.php
(^^ potrzebne konto na conquerai.com)
Metoda 2: Resellers

jeżeli pochodzisz z Egiptu, lub nie możesz użyć rekomendujemy używania resellera



AlexMall: http://alexmall.net/shop/index.php?r...ory&path=37_66

(^^ osobiście uważam że jak jesteś egy to jesteś Sk*rwiel i nie powinieneś grać w Conquera ale twój wybór )
Method 3: OneBip

Uzywaj TYLKO gdy nie możesz dokonać zakupu przez PayPal, lub jednego z naszysz sellerów
Link tutaj: http://conquerai.com/onebip.php
^^ jak wszyscy wiemy od resellerów oraz jak i przez OneBip płacimy znacznie więcej :)
[/spoiler]
[spoiler='Używanie nowego Systemu HUNT'] Using the new HuntSystem (Project Blood Hunter) [R. 782]

nowy hunter-system jest nowością ConquerAI. jego celem jest zrewolucjonizowanie huntu dzieki zarządzaniu wszystkimi hunterami i w końcu rozkoszowania sie w pełni Clientless hunterami. a to dzieki "profile" które zobaczysz niżej

Integracja z traderem
nowy hunt system w 100% jest zintegrowany z traderem, a to oznacza że jezeli hunter znajdzie item który trader rozpoznaje jako 'zarzymaj przedmot', hunter pójdzie i da mu tego itemka (i każdą sumę golda), po czym zacznie huncic
Co to jest profil ??
profil jest prostym rozwiązaniem na podawanie informacji hunterowi. czyli hunt location, speeds, times to attack, etc. Profile zapisywane są w twoim folderze Conquerai\plugins\huntsystem\ mogą one być bez problemu edytowane oraz dzielone miedzy przyjaciółmi

Jak stworzyc profil?
aby to zrobić klikamy na Profile Editor on the po lewej stronie tab menu.
to ukazuje nam następujący screen
http://img97.imageshack.us/img97/2505/profileex1.png


więc,jeżeli używałeś naszego hunt bota wcześniej powinieneś z tym byc oswojony ale opiszę wszystko dla new userów --

Hunting
Hunting Method: to jest rodzaj "bicia: mobów"

Spell: jeżeli mode "spell" jest zaznaczone tutaj wypieramy jakiego spella ma używać postać (tao )

Safe Spot (opcjonalnie): o jest bezpievczny spot w którym char czeka na XP skill, nowy format wpisywania kordów to : mapid x y na przykład 1002 400 400

Stop Spot (opcjonalnie): Tto jest spot do którego ninja automatycznie pobiegnie kiedy naciśniesz "stop" nowy format wpisywania kordów to : mapid x y na przykład 1002 400 400

XP Skill: tutaj wpisujemy nazwe Xp skilla NP. fatalstrike
Times to attack: ilość uderzeń na 1 moba NP. 3

Hunt Map: to jest ID mapki na której char bedzie huncił NP. 1001

Potion Type (opcjinalnie): tutaj wybieramy potki które bot ma kupić jeżeli twoje sie kiedyś skończą (ożywamy tylko gdy Buy Potions If Needed jest załączone)

Potion Amount (opcjonalnie): to jest ilość potów(używamy tylko gdy Buy Potions If Needed jest włączone), NP. 50

Deposit When Inv. Space > (opcjonalnie): to pozwala ci na ustawienie bota aby leciał do WH i wkładał tam wszystkie "wartościowe" przedmioty gdy w bagu jest wiecej itemów niż ta cyferka. Np. 30

Speed: to jest prędkośc z jaką twj char sie porusza (regularnie) w milisekundach NP 300

XpSpeed: to jest prędkośc z jaką twój charakter sie porusza podczas Xp skilla NP 80
Auto Repair (opcjonalnie;rekomendowane): bot bedzie automatycznie naprawiał itemy gdy ich dura wyniesie 6 (*wszystkie auto repair są dokonywane na markecie)

Use Safe Spot: zaznaczamy ch7y bot ma używać safespota czy moze jednak NIE ;P

Switch Gear on XP: zaznaczamy chy bot po załączeniu Xp skilla ma zmienic EQ na alternative eq

Auto-Revive (opcjonalnie;rekomendowane): zaznaczamy czy hunter powinien sam sie revovać czy nie (** jeśli to nie jest załączone Hunter bedzie sobie siedział jako ghost po śmierci ...).

Buy Potions If Needed (opcjonalnie;rekomendowane):jeżeli nie amsz potów bot leci do najbliższego miasta i kupuje troche potów (defined by Potion Type and Amount).

Auto Deposit Items: ...

Looting
No Loot on XP (opcjonalnie):bot nic nie bedzie podnosił podczas Xp (nawet DB)

Light Mode (opcjonalnie): bot podnosi tylko żeczy które znajdują sie w oknie "loot"( prócz db metów które są podnoszone PRAWIE zawsze) (ro znaczy ze bot nie bedze sprawdzał itemów w poszukiwaniu +1 elte super etc).

Gold (opcjonalnie;rekomendowane): podno.sić golda czy nie

Jump Far (opcjonalnie ;rekomendowane): zaznacz aby nie skakać dalej niż 18-coordów zeby podnieść przedmiot (the bot will path find to that location).

Loot While XP >= (opcjonalnie):bedzie podnosic itemy TYLKO gdy licznik zabicia mobów na XP osiągnie lub przekroczy daną liczbę
Autopack Meteors (oopcjonalnie;rekomendowane): automatycznie pakuje mety za każdym razem gdy bot podniesie 10 metów

Autopack Gems (...)

Loot Quality: na suwaku wybieramy minimalną "jakośc' przedmiotów zatrzymywanych przez huntera(działa tylko dy Light mode jest wyłącząny)

Minimum Bless: to samo co wyżej tylko ze z blessem
Ignore Monsters
tutaj wpisujemy nazwy potworów których bot ma nie atakować .... NP
bulldevil
greendevil
borsukL127
etc ...

Loot List
Loot #19 tutaj wpisujemy co ma bot robić z danym itemkiem :
kilka wyjaśnień,
Watermelon pickup
to oznacza ze jeżeli na ziemie wypadnie watermelon : bot go podniesie.
meteor ignore
to oznacza ze jeżeli bot zobaczy meta to go eleje i bedzie huncił dalej
dragonball deposit
to oznacza ze jezeli tylko bo podniesie Db odrazu nakurwia salta zeby go wsadzic do WH (lub VIP Wh jeżeli takie mamy ).
Diligencebook open
ta komenda załączy automatyczne otwieranie dili booków
vanilla limit 10
to oznacza ze vanilla w naszym bagu bedzie zajmowałe MAX 10 slotów (10 x 5 - 50 )

Path List
tutaj jest ścieżka po której poruszać się bedzie nasz hunter jeżeli nic nie wpiszemy lub wpiszemy tylko XXX XXX bot bedzie huncił w promieniu jaki wyznaczyliśmy w Radius od tych kordów
http://img233.imageshack.us/img233/2442/44483460.png

jak juz zapisaliśmy nasz profil przy użycie save ... mozemy przejść do zadkładki Hunt Bot :)
są dwa formaty dzieki którym mozemy uaktualniać naszą liste hunterów
:
username,password,server,profilename
co zacznie logować nam hunerów clientless
lub
username,profilename
co po kliknięciu update hunters sprawi ze załączony juz przez nas client z ninją zacznie bocic ...
,[/spoiler]
[spoiler='Plugin- Chat podczas clientless']Siema,
[...] bla bla bla teraz mozna czatować clientles bla bla bla [...]

Cechy:
Obca technologia!!
Prawie wszystkie rodzaje czatów są możliwe ... reszta zostanie dodana na dniach.
Możesz go włączać i wyłączać !!.
Fajne kolory
^^ogółem bla bla bla jak bedzie jakis nowy update to plugin cie poinformuje

Wkrótce:
bla bla bla bedzie to bardziej uzyteczne i kolorowe.

Instalacja:
Rób co mówi instalator;
"wepchaj plik do folderu gdzie masz zainstalowane wtyczki do Conquerai .

Przykład: C:\ConquerAI\Plugins"( musi być w folderze plugins)

Download:
http://www.mediafire.com/?7g45az3nms7dhdz

Versions:
1.00 Release.

ScreenShots:
http://i55.tinypic.com/23r4vmd.png[/spoiler]
[spoiler='Plugin-Aimbot i stig/shield/star za 1 kliknięciem !'] [Plugin] (Updated 3/10/2011)


to jest100% free Version of Aimbota i self PVP buffer Plugin/Script hybrid.

Cechy
wszystkie funkcje aimbota
Self PVP Buffs in one Click!
Czysty wygląd
100% Free


Insalacja :
auto instaler dodany w wersji version 2.0
rób co mówi instalator;
wepchaj instalator do folderu gdzie masz CoAI>Plugins

Eg: C:\ConquerAI\Plugins"(musi być w plugins)

Download:
http://www.mediafire.com/?41syt1b6eg8166n

Updates:
1.0 - There will be very little updates
2.00 - Working again. WILL ONLY RUN ON PATCH 1.1 REV.4 +


Wymaganias:
.NetFrameWork 4
WinRarSS
http://i56.tinypic.com/2f0af7q.jpg
[/spoiler]




Wszystkie poradniki pochodzą z COnquerai.com ja je tylko przetłumaczyłem i nie uważam sie za ich autora ;)

taka mała informacja :
tekst po ^^ jest moim dopiskiem/ ekstrawaganckim (xD) tłumaczeniem
jest poprostu czymś typowo MOIM własnym co cenię i szanuję kocham i respektuje
trochę większa informacja :
z przecinkami i kropkami prowadzę właśnie wojnę więc prosze sobie je samemu powsawiać jak komu odpowiada ;)

jeżeli wciąż czegoś nie wiesz PYTAJ chętnie odpowiem na twoje pytanie ...
a skoro juz wyczaiłem taka opcję ... helped ? press thanks ;) thanks



Załączone pliki Obrazki
   
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
 !Sprzedanych murzynów! zust2107 , coorva , Przemas
#2
Jak ustawić 2 traderów ?
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#3
A gdybym na jednym kompie mial bota , a na drugim lapał siec przez wifi inna niz moj net dobre ? ;D
Element=Light
130-130-140 water-warrior-pirat

POMOGŁEM TO DAJ REPUTACJE Big Grin
+8 czapa 2SDG
+6 neck 2SDG -1 dmg
+8 Rapier 2SDG -3 dmg
+8 Pistol 2SDG
+6 armor 2SDG -3 dmg
+6 Tower 2SGG -1 dmg
+5 fan 2STG -1 dmg
+5 kucyk
+6 buty 2SDG -1 dmg
+6 ring 2SDG -1 dmg
Mirac..Gourd ;D

[Obrazek: sygnaturagraffitigirldl.jpg]
Odpowiedz
#4
(08-10-2011, 15:26)Kluska napisał(a): A gdybym na jednym kompie mial bota , a na drugim lapał siec przez wifi inna niz moj net dobre ? ;D

Wyjebane w kosmos !

jezyk ... poprostu wpisz 2 acc id pss server
example :
dupa16,0123456789,Dark
dupa600,0123456789,Dark
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
#5
zaistalowalem commando na lapku i tam mam maina wiec mniejsza szansa ze zbanują?
chodzi o to ze comando wlaczony na lapku razem z cq mainem a na pc mam conqueraia
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#6
(09-10-2011, 19:10)jezyk napisał(a): zaistalowalem commando na lapku i tam mam maina wiec mniejsza szansa ze zbanują?
chodzi o to ze comando wlaczony na lapku razem z cq mainem a na pc mam conqueraia

looknij w spoiler Jak nie pozwolić ...
na PC'cie zainstaluj hotspotshield'a PODOBNO pomaga Wink a to podobno to twój main w BotJail'u :P
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
#7
a ten comando co z nim zrobic?

po to tez VPN podobno

<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#8
mam comondo + Hotspot shield mała szansa na bana ?;p
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz
#9
(10-10-2011, 10:35)jezyk napisał(a): mam comondo + Hotspot shield mała szansa na bana ?;p

jezeli minebota odpalisz na innym kompie i tam tez odpalisz te programy ... na 1 kompie to ten program chuja daje ;P
[Obrazek: 2691481.gif]
Kliknij na Cheva
No kliknij kur*a !

~!! My Life Style Determines my Death Style !!~
~!! We Ride Together We Die Together !!~


Odpowiedz
#10
ty;lp na laptopie z mainem mam programy a na pc z botami mic nie mam. Dobrze?
<script language="JavaScript" src="http://partner2.sms.priv.pl/" type="text/javascript"></script><noscript><a href="http://www.brameczka.pl/">darmowa bramka sms</a></noscript>
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  NinjaFarmer 1-70 lvl Edited by popek12(Wersja Conquerai Stable) popek12 1 3,179 16-01-2012, 20:18
Ostatni post: Bebok
  ConquerAI problem heniusss 26 8,171 08-10-2011, 20:18
Ostatni post: RoZzman
  Conquerai jezyk 5 3,638 06-10-2011, 15:41
Ostatni post: Kluska

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości