Hosting zapewnia KYLOS http://serwertruck.eu

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2nd Reborn - Quest
#11
(24-01-2011, 19:31)Matuesz napisał(a): (..)Major, Exempotion tokena nie dostaje sie za wykonanie questa. Gdy juz go wykonasz idziesz bodajze do alexa i wybierasz drugiego reborna oraz wielkosc postaci

No jak zrobiłem tego questa ponad rok temu to też tylko można zrobić rb i nie było opcji dostania tokena, ale nie chciałem nic pisać, bo myślałem że się przez rok to zmieniło...
Fallen Pure Melee Water
#12
ehh to ch****a z grzybnią :/ dzięki za odp Smile
#13
Dla mnie nawet ten poradnik jest za trudny a muszę się brać za tego questa ;/
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
#14
Wydaje ci się. Ale głównie chodzi tylko o zabijanie mobów i huncenie Moss, Dream Grass i Soul Aroma. Jak zaczniesz robić to ogarniesz.
Fallen Pure Melee Water
#15
1 stage najgorsza , Zawsze z niechecia podchodzilem do tego questa a robilem juz go 2 razy:P , Jak sie nawkrecasz szybko idzie:P
[Obrazek: bongobuch.png]
#16
te wszystkie Mossy kupie chyba na markecie nie są drogie tylko jeszcze muszę ogarnąć ile tego ;/
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
#17
heheh nie bądź taki pewny siebie =] potrzeba po 117 mossów, aromy i grassów =]
u mnie pojedynczy itemek do 1st stage chodzi po 1 Cps lub60-100k, nie wiem jak u Ciebie.

a propo warto by dodać coś takiego http://bbs.co.91.com/attachment.php?atta...1252176970

ygh juz widze ze jest takie cuś, wiec FOcu gdybyś przejrzał temat dokladnie widzial bys ze potrzeba po 117 wszystkiego.
#18
ile ??!! 117? a dropi to jakoś przyzwoicie?
3. Przynieś 3 przedmioty (Moss, Dream Grass, Soul Aroma) do Earth Seal (444,878), które wygląda jak kryształ.

4. Zanieś 3 Ghost Horn'y Arthur'owi, a w zamian zrobi dla Ciebie Evil Tooth. Znajdź Water Seal (883,447) i wywołaj Swift Devil, który po śmierci upuści Feather Stone.

Z tego wyczytałem że potrzebuje ich max 9? 3 razy zabić bossa po ten next item a by go wywołać trzeba 3 3x3=9 to czemu 117?
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)
#19
W drugim poscie, ktos podal obrazek, obczaj i policz. Wychodzi te 117 mossow, dream grassow i soul arom :D
#20
Przed pierwszą drugą reinkarnacją ten obrazek mówi mi tyle : potrzeba 39 Vanilli 39 Stancherów i 39 farb do włosów Big Grin
Polska bez Konopii.
Moje Postacie
Tro130>War130>Ninj131>War131>Tro131>Monk131>War131>Fire131
Server:Frog Prince

[Obrazek: conquer.png]

Dobry Bit w Uchu działa jak exp potion x500!
Gardzę Botami i ich użytkownikami.(chwilowo nie)


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Snake Islands - Quest eMKaeS 22 15,716 23-01-2014, 20:47
Ostatni post: szerszen
Lightbulb Ancient Devil - Quest eMKaeS 6 6,425 02-01-2014, 18:33
Ostatni post: Sadam1
  Demon Exterminators - Quest eMKaeS 11 10,230 26-09-2013, 22:55
Ostatni post: Glover
  Moon Box - Quest eMKaeS 20 15,372 11-09-2013, 13:15
Ostatni post: Sopian
  Monster Hunter - Quest eMKaeS 9 7,178 01-08-2013, 00:26
Ostatni post: k0ryci0
  Blue Mouse - Quest eMKaeS 9 8,516 09-12-2012, 01:32
Ostatni post: DDP
  Sky Pass - Quest eMKaeS 7 7,915 06-08-2012, 20:04
Ostatni post: Cichorek
  1st Reborn - Quest eMKaeS 9 5,472 15-07-2012, 14:58
Ostatni post: Veritas
  Treasure Labyrinth - Quest eMKaeS 21 10,317 24-04-2011, 11:31
Ostatni post: JebieWPyle
  Dis City - Quest eMKaeS 3 5,087 17-01-2011, 20:46
Ostatni post: szychol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości